Tebjudning i trähuset, ehm...jag menar, vardagsrummet

Hej, här är jag igen med dagens andra inlägg. *Suck* snacka om att jag inte har något liv. Hur som helst, mamma och pappa kom hem efter en dag med Alex turnering. Snälla som de är så erbjöd de mig och Viktor te och sånt. Såklart tackade vi ja och nu är jag tillbaka från våran lilla...tebjudning. Inte direkt vad jag skulle ha kallat det i vanliga fall, men tebjudning låter roligt. Man använder ordet allt för sällan. I demand more tebjudningar. XD

Men, men, nu sitter jag här som vanilgt uttråkad framför datorn utan någonting vettigt att göra. Fixade lite med layouten på bloggen i alla fall. Byte ut stjärnorna mot vita lysnade klot eftersom....jag gillar vita lysande klot. ^^ Är lite KH känsla över dem. Handen med ögat är en symbol jag hämtat ifrån Guild Wars (Please Arenanet and NCsoft, don't smite me down with your account ban and copyright DX) eftersom jag gillar Guild Wars helt enkelt. Spelar det lite för mycket om jag ska vara ärlig. *Suck* jag låter som en geek just nu. -.-

Men, jag ska väl sluta där innan jag glider ifrån ämnet ännu mer. Vi syns världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0