Super Ultimate Double Day inlägg! Två för priset av en.

Precis som min colla titel säger så är det här ett inlägg för hela TVÅ dagar. Eftersom jag kom hem lite sent igår och var trött så blev det en novell istället för blogginlägg. Och jag kan direkt säga att folk på dikta har skum smak med tanke på de kommentarer de skrev. Blev ärligt talad ganska förvånad. Oo MEn nog om det, tillbaka till alla de grejer som hänt mig den här helgen.

Få se här nu...det var en gång. *Pang* *Reser mig upp med huvudvärk* God has punished me. Orsak: Brist på kreativitet. Nu förstår jag hur det känns att få en bok i huvudet, stackars Viktor. Ny start, lördag eftermiddag. Chiss och jag stack till stan för att vara lite social med Fred och för att springa runt på gatorna och stirra på saker som man vill ha. Vi hoppade in och ut i ett par affärer medans vi snakade om allting emellan himmel och jord. Sprang också in i Kulturhuset ett par gånger och satte oss i sofforna. Andra gången vi var där så kollade vi på utländska tidningar. (Fråga inte varför). Fred översatte de japanska (så gott det gick) medans Chiss översatte de ryska. Det var nog det roligaste på länge. Fred försökte sig på att läsa. Slutade alltid med att han hade grovt fel sen när Chiss rättade honom. XD
Men men, vid den roliga dagens slut så hade vi alla lyckats få med oss någonting hem. Chiss köpte en skiva av Fred, Fred köpte en skiva på Bengans och jag lite mobbat köpte en spelsak på Sf-bokhandeln. Kom hem sedan vid sjutiden och fastnade framför datorn typ resten utav kvällen. blev novelskrivande, musiklyssnande och typ sånt.

Dag 2, söndag. Åkte iväg till Salem för att äta middag på resturang med Alex innebandylag + gäster. Fick typ dålig plats men jag överlevde. De skulle typ fira att de hade vunnit nån cup. Bryr mig inte så mycket, halva laget är typ wowspelande fjortisar som ser likadana ut. Fick god mat och kom hem i hyfsad tid i alla fall. Lite roligare än att sitta hemma.

Så...nu kommer en bonusgrej för er läsare där ute. Små funderingar samt en bild på mig (där man ser mitt ansikte D:) eftersom någon kommenterade och ville ha en sådan. Måste bara ta bilden först. ^^'
*Försvinner iväg en kort stund.*
*Fotar mig*
*Blir missnöjd och gör om det 35 gånger*
*Suckar och inser att det inte blir bättre*
*Tar reda på kläderna mamma kom in med och går sedan tillbaka till datorn*
Sådär, nu har jag en bild som är duglig i alla fall. Så var så god världen, snabbt tagen bild av Stoffe i sitt rum. Jo btw, personen som ville ha bilden, länka till din blogg snälla om du har någon. Är nyfiken ^^



Det var allt ifrån mig för tillfället. Syns nån annan gång kära läsare.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg :)

Spana gärna in min och lämna en kommentar :)

2009-01-11 @ 17:08:08
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

hur ska jag tolka den kommentaren? Ironi?

2009-01-11 @ 17:19:03
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0