*Suck* Bara för att jag måste. -.-

Sitter nu djupt nedsjunken i min svarta datastol utan att göra och kommer på att jag måste blogga innan Elin dödar mig...eller nått. Hur som helst, har ingenting att skriva om direkt. Känner inte direkt så mycket just nu. *Suck* Men, men, något måste jag väl komma på. *tänker*

Ehm...jag borde fixa blogglayouten. Den känns lite...enkel. Så kvällens projekt får bli...fixa min layout. Antar att nästa gång ni går in här så kommer det att se lite roligare ut.

Fast, vid närmare eftertanke så...kommer jag nog inte orka med något sådant. Får hitta på någonting annat att göra. Vi syns.

Kommentarer
Postat av: Elin

inte mitt fel D: btw, skriv om vad som helst! det kvittar vad typ. jag läser ändå (A)

2009-01-19 @ 10:30:49
URL: http://alfonx.blogg.se/
Postat av: Lina

hej hej XD nu kommer värmlands flickan på besök (H) haha på ditt inlägg! X''D (Y)

2009-01-28 @ 19:43:55
URL: http://lilatofflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0