Skolan är...jobbigt -.-

Första dagen efter lovet, väldigt irriterande. Kom hem typ helslut p.g.a. händelsen. Speciellt eftersom det är torsdagar och det är den näst jobbigaste dagen. Förhoppningsvis så kommer det att ändras med det nya schemat. Däremot så har jag troligen kvar de hemska måndagarna. -.-

Så, nog om det. Jag vill inte prata med om det. Slutar nog med att jag blir psykiskt sjuk(are) och sätter mig under skrivbordet. Därför så byter vi ämne till....guitaren. Å du frälsare i bastant trä, giv mig räddning med dina sköna toner. Har suttit i snart en timme och övat, känns så i fingrarna och ryggen i alla fall. ^^ Plus att jag börjar bli trött på tabsen som jag har nötat in under hela tiden, behöver nya. Så, om någon vet en fin låt som jag borde lära mig, säg till då. ^^

Ehm...jag har tråkigt. Vill cama med någon men hittar ingen rolig. Varför ska jag vara på cam-humör idag för? DX Potentiel cam-kamrat sökes för att hjälpa depremerad tonårig...eller nått? ^^'
Nu orkar jag inte skriva mer så det får bli allt för idag. Vi syns världen.

Kommentarer
Postat av: A

gärna för mig :)

2009-01-11 @ 00:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0