Rollspelsjakt till musikens takt

Inlägg nummer två på ingång. Utan att Alfons har tjatat. Man borde nästan kalla mig duktigt här *stolt*. Nej men nu ska vi inte vara såna, ni vill väl säkert höra något mer spännande än om hur jag herosikt har slagit mig mellan mörka korridorer och onda småsyskon. Så, låt mig tänka....vad skriver man? *tänker*
*tappar koncentrationen*
*dagdrömmer*
Nej, fokus nu lilla dator-användar-skrivar-grej, du ska blogga! *Suck* Men, men...jag kan väl berätta om vad jag gör just nu så blir det väl lite info för er. Bortsett från att blogga då.

Jag sitter i sängen med datorn i famnen och lyssnar på musik (tro inget annat perversa saker bara för att en säng är inblandad DX). Ska snart öppna upp ett par rollspelssidor och svara på alla de trådar som väntar på att den sega, lilla jag ska skriva nån gång. (A) Nu när min kreativitet börjat gräva sig fram eller jul och nyår så kanske jag kan ta min författarpenna och få fram en rolig historia eller två.
Kanske ska logga in på msn också...eller....sällan några roliga inne. Chiss, Äälin och Kira är typ de ända roliga att snacka med. Eller, Minna-chan kan vara rolig men hon har typ försvunnit spårlöst från jorden yta. Hmmm....ingen som kan låna ut en rymdraket till mig? Inte, nehe...då kan ni väl ge mig roligt folks msn i alla fall så att jag får några att sociala mig med. -.-

Jo, innan ja sticker så måste jag fråga om det finns något roilgt folk där ute som skulle kunna tänka sig springa iväg nånstans och sociala sig in real life. Har suttit isolerad här för länge, börjar bli skadligt för mitt psyke. Så, ni som vill och kan, säg till snälla innan jag växer fast i mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0