Mitt schema är nästan lite inte mycket bra

Woohoo, helg, äntligen. Två dagar i skolan är två för mycket. Men nu är det helg, fullbokad med olika aktiviteter som jag ska ägna mig åt. Finally some fun. XD

Men, eftersom jag valt den titel så borde jag vål gå tillbaka till det hjärndödande ämnet "skolan" och berätta lite om mitt nya schema (som troligen kommer ändras nästa vecka -.-). Hur som helst, har kvar mina jobbiga måndagar som troligen blir ännu jobbigare snart då jag ska få in en till mattelektion där. Min tisdag är helig, börjar kl 8 slutar kl 11. XD Onsdagen går jag till typ halv 4 men det överlever jag. Torsdagen är typ hemsk för då har jag ekonomi halva dan, prjektarbete. D: Till sist, fredag. Har engelska kl 8 och sedan 2 timmar data och grafik. Sen slutar jag. Älskar den dagen XD

Men mer tänker jag inte skriva till er små saker, jag tänkte sätta mig och försöka skriva en novell. Bye bye strangers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0