Januaris "jag-vill-ha-lista". Mitt ego slår till igen



Efter att ha suttit med guitaren ett tag och övat så har tankana som vanligt glidit iväg till andra obetydliga saker. Just idag så blev det en Jag-vill-ha-lista (troligen eftersom jag behöver ny guitar ^^) och eftersom jag inte har något bättre för mig så tänkte jag lägga upp den till er kära läsare. Som sagt, egot slår till igen -.-
Angående bilden så är det den guitar jag har nu, lurandes vid sängkanten....den kommer döda mig. D:

Here it goes, min lista över saker jag vill ha med motivering.
1. El-guitar
Motivering: Nu när mina guitar skills *host, host* börjat blomstra så skulle jag vilja ha en el-guitar. Skulle vara skönt att ha den i rummet, sätta förstärkarens volym på max och så fort syskonen kommer in så drar man ett coolt riff så att de flyger ut igenom dörren XD
Nej men, jag vill ha en el-guitar. Dels för att jag är trött på den akustiska vi har och dels för att jag inte kan spela allt jag vill på den. Till exempel solot i Eternal Silence. (My dream for like, a long time ^^')
http://www.youtube.com/watch?v=zh7ty1CssYw <-- Länk till låten.
2. Keyboard
Motivering: Ja, känns som att jag har gått och blivit musikalisk helt plötsligt. Ett helt keyboard också. ^^ Jag har alltid velat kunna spela piano men eftersom jag inte har plats med nått sånt i rummet så får det bli ett keyboard. Ska se om jag kanske kan köpa ett snart. Btw, same goes for the el-guitar.
3. Biljetter till Girugamesh konsert i maj
Motivering: Jag måste dit annars begår jag ett blodigt självmord. Kanske överdrev lite grann men hur som helst, jag måste dit. Har ni problem med att fatta vad jag menar så kanske min smarta vän Chiss kan förklara bättre ^^
4. Små Naruto-fan saker
Motivering: Med stor risk för att låta homosexuell så säger jag som motivering att jag vill ha små fan-stuff prylar som passar min stil och som skulle se sååååå snygga ut på min väska XD
(Jag är straight, oroa er inte människor. Ville bara få det sagt ^^)
5.Tillägg till spelet Munchkin
Motivering: När man har hittat ett roligt spel som till och med får Viktor och Alex att lämna datorn ( :O Otroligt) så vill man så klart få dem att fortsätta spela det. Därför så vill jag ha tilläg till spelet så att de fortsätter med det.

Antar att jag borde sluta där innan mitt ego växer sig enormt och andas i den lilla luft som finns i rummet. Jag vill ju också leva ^^
En sista sak innan jag drar. Imorgon är sista dagen på lovet och den dagen tänkte jag försöka göra någonting speciellt av. Om någon mer är intresserad så skicka ett sms eller nått sånt.
Vi syns världen.


Kommentarer
Postat av: Elin

Sa ju att du skulle börja musiklinje XD

2009-01-07 @ 22:23:43
URL: http://alfonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0