Det är i alla fall inte BDB

Så, efter att ha suttit och fixat med min header i snart en timme eller två så börjar det väl bli dags för mitt första inlägg. Ehm...ja...min blogg. Har fortfarande lite svårt att smälta det faktum att Äälin hjärntvättade mig till det här men tja, som titeln säger: "Det är i alla fall inte BDB." Tänk om on fått mig till det! *Ryser*

Hur som helst, lite info om mig för er därute som inte har någon som helst aning. Jag kommer dra lite snabba saker, resten får ni lära igenom bloggen eller möten i den läskiga "verkligheten" *dun, dun, dun, dramatiskt eko*.
Då kör vi. Mitt namn är Christoffer (vilket smeknamn ni använder är upp till er) och har nyligen fyllt 16 år. Bor utanför Stockholm och pluggar Ekonomi i Huddinge. Själv tycker jag att jag är lite för kort, är mer "emo" än fjortis (kolla iPoden, inte utseendet) och har två likadana strumpor på mig just nu.

Så, det var allt för tillfället, see ya all.

Kommentarer
Postat av: Elin

Påstå inte att jag tvingade dig! Jag bara inspirerade dig! Faktiskt

2009-01-06 @ 18:05:07
URL: http://alfonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0