"At the ends of the rest period"

Nu har det kommit. Det som man trodde aldrig skulle ske. Precis när man började tro att det varade för evigt så kollade man datumet och inser att det är slutet. Lovet tar slut om 2 timmar och här sitter jag lite depp och skriver detta inlägg. Imorgon så börjar det dumma gymnasiet igen MED SIMNING. DX Som om man inte är trött nog första dagen efter lovet. Det tänkte de inte på, simning 08:10 och sedan betygsavgörande inlämning i Info & Layout. Och som om inte det var nog så måste jag prata med vägledargrejen. *suck*

Nej, men så ska vi inte tänka. Vi ska vara positiva. *försöker le* Ja får i alla fall se schemat i förtid...och...jag får prova min nya miniräknare...och, ehm...det är hopplöst.

Jaja, nog om det. Organiserade om mitt iPod-bibliotek idag. Tog bort lite band som jag inte lyssnar på längre och fixade iordning mina Phantasmagoria-låtar. ("At the ends of the rest period" är titeln på en utav låtarna, därför blev den rubrik.) Chiss och Fred kommer säkert att slå ner mig md nån "batsu-hammer-of-might" för att jag har fel tags på låtarna men det är en risk jag får ta. Längtar verkligen till lördag då vi ska in till stan, ska bli kul. Få träffa Fred en andra gång. :O

Det får nog bli allt för ikväll. Ska tsom sagt till plugget imotgon och jag behöver min sömn. Dessutom så känner jag att jag ska dra nån blues-grej på guitaren för att lovet är slut. Vi syns världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0