Äppelpaj med en stor klick slappande på toppen



Så, idag har det inte hänt så mycket alls. Har mest varit hemma och tagit väl vara på de sista lediga timmar jag har kvar utav det allt för korta jullov vi har. Typ sovit, spelat och...städade lite också, mammas idé. Man måste vara lite duktig ibland och dra sitt strå till stacken. Dagen har nu avslutats med äppelpaj och vaniljsås. Yummy, Mom's the best. Anyway, har inte så mycket mer att rapportera. Det betyder att vi får lite extra tid för...random talk about absolutley nothing XD.

Dagens ämne är...vilket spel är bäst, Guild Wars eller World of Warcraft? Har bråkat med Alex om det ett tag så jag behöver svar från en mer vettig källa. Jag vet att Guild Wars är bättre men tydligen har folk svårt att fatta det. Så, kommentera XD.

Så, till sist, bilden där uppe. Tycke att sidan behövde en vacker bild på sin skapare så...från oss alla, till er alla...en bild på mig. XD
Vi syns världen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äppelpaj <3

2009-01-05 @ 20:51:08
Postat av: Elin

Guild Wars ? Aldrig hört talas om det! Men oh yes! Stof.. väldigt skarp bild XD men aja, du är ju väldigt kamerarädd

2009-01-06 @ 18:11:23
URL: http://alfonx.blogg.se/
Postat av: A

du var en snygg en. tror jag? man ser ju inte så sjukt mycket på bilden :)

vi gör såhär , jag fortsätter att läsa din blogg mot att du lägger ut en till bild, osuddig denna gång?



min cuz spelar guild wars men de flesta i klassen wow. men eftersom att gw är gratis måste jag nog säga det! (visst är det gratis? :o )

2009-01-11 @ 00:03:41
URL: http://bara om du ber omdet :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0